Din förlorade son & dotter
men det skiter vi i

Skrivet av Ache
Postat 2011-08-02 klockan 13:39:01.
känner mig så otroligt stressad över att jag ska resa..
måste hitta ett bra alternativ till frukost då jag inte känner att jag vill äta soppa till frukost.
ikväll ska jag träffa min syster då hon reser bort i två veckor och jag reser om en ca. så vill jag hinna träffa henne. hoppas hon inte pitchar att vi ska äta middag. imorgon ska jag också mannen på picknick om vädret håller sig.

ska se till att det blir fruktsallad, grönsaker, nyttigt bröd med magert pålägg och kaffe till mig och light läsk.. kommer nog bli bra.


soppdieten går väl an.. men inte perfekt. dock är det bra att jag byter ut måltiderna här hemma mot soppan iallafall.. har inte ännu blivit någon hets för direkt när jag känner något så äter jag soppa och fyller magen med det, och då man får äta hur mycket man vill så är det ju inga problem att jag tar två portioner, räknat att det knappt är några kcal i varje portion så det är perfekt. men jag kommer antagligen inte komma till mitt delmål lagom tills jag far tyvärr och den ångesten trycker i mig..

fast jag tänker såhär, de ser fläskiga mig nu och sen i vinter så kommer man kunna jämnföra äckel-bilderna (som antagligen kommer tas) och då kommer jag vara smal och då kan de ta sig om att jag inte äter! lite thinspo:



Kommentarer
Postat av: Juliet

Sista bilden. WOW.

2011-08-03 @ 05:36:22
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0