Jag är en treackords hora

Skrivet av Ache
Postat 2011-07-18 klockan 11:34:31.

vikten var inte så hemsk som jag var rädd, visst. hade gått upp ett kilo sen jag vägde mig sist.
men med tanke på att jag åt en macka vid tre inatt (idiotiskt, jävla tjockis!) och vägde mig vid 6.30 så..
sen har jag inte kunnat tömma ordentligt, men på fredag ska jag till vårdcentralen och om det fortsätter så
får jag se till att köra en dulco-kur.

PKB, har tipsat om en massa bra saker man kan testa innan. som jag inte minns nu dock, men kan berätta senare. dock får detta bli tidigast måndag då jag är fattigare än fattigast nu.

idag ska jag äntligen få träna och jag är pepp! får se om jag tar effe eller inte. men träning blir det iallafall! 


Kommentarer
Postat av: N A R R O W

Tusen kramar! Du borde verkligeninte borde varit med om det. Och varesig du gick själv och var full så har ingen rätt att göra så. (ja jag vet det väl själv, men det gäller inte mig. hjärnan fungerar på mysteriska sätt)

Många många kramar <3

2011-07-18 @ 14:07:38
URL: http://narrowest.blogg.se/
Postat av: Emmie

I need som help!! Ska bort med familjen om två veckor och vi ska vara bortresta i 8 dagar. Vet inte ur jag ska klara mig, komma typ tvingas äta massa mat och måltider hela tiden och vet inte om jag kommer kunna styra maten eller mig själv någonting. Sen kommer vi säkert fika och massa äckelskit. Har du några tips på hur jag ska klara mig igenom de dagarna för att inte gå upp i vikt(vill helst gå ner innan skolan börjar men jaaaa.. lycka till med det liksom!!) Så några tips?:)

2011-07-20 @ 23:11:23
Postat av: s

åh gud det kan jag tänka mig den är :S Speciellt vad gäller att börja hetsa och spy (för det skriver jag ju en hel del om dessvärre-.-)

2011-07-24 @ 14:09:56
URL: http://zebrans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0