jag flyger B-52

Skrivet av Ache
Postat 2011-07-17 klockan 21:13:37.
dålig på att uppdatera, maten har varit sådär och från imorgon börjar jag träna ordentligt ingen.

funderar på ifall jag lider av IBS. jag har diarré, magont, konstant trött eller också så kanske det är min magkatarr som bråkar. ska ringa vårdcentralen imorgon och se om jag kanske kan få en tid eller så.

jag har mått riktigt dåligt nu i helgen, mest legat i soffan och sen har jag sovit, sovit många timmar.
sett alla harry potter-filmerna förutom den nya då men ska försöka komma iväg direkt när sambon sett alla filmerna också.

när min semester börjar (fredag) så ska jag börja äta sallad, soppor och måltidsersättning och självklart frukt och bär!

har inte så mycket att säga förutom att jag och PKB imorgon får väga oss och jag vet inte om jag vill även om det varit jävligt jobbigt att hålla sig.

Önska att jag var sådär fit fast smalare

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, trodde det stod nike pro ana på resåren först!

2011-07-20 @ 23:25:22
URL: http://lastdonutofthenight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0