kriget med mig själv

Skrivet av Ache
Postat 2011-07-12 klockan 16:45:35.
förlåt för sådan dålig update men jag har varit rätt uppvarvad och haft annat tjafs för mig.

idag bestämdes det att jag efter sommaren ska bli remiterrad till Capio's äs-enhet för att behandla min bulimi (som jag fortfarande inte förstår varför jag fick den diagnosen), vart lite av ett ultimatum men men. just nu är livet underbart, jag har kontroll över min mat och känner knappt hunger, jag är uppvarvad (hypoman?) och redo att städa, träna osv. helt jävla underbart helt enkelt och fuck alla de som tror de kan förstöra för så blir det inte!

har problem med magen, har konstans diarré sen den senaste dulco-kuren! vilket var ca. en vecka sedan. men jag klagar inte, enda är väl att det låter när jag går på toaletten vilket kan vara lite pinsamt om någon skulle stå utanför men vafan, alla har problem med magen i perioder!

jag har börjat köra seriöst med shapup-appen och det funkar bra, ska äta lite mindre än 600 kcal om dagen och försöker sprida ut det så gott jag kan. önska dock att jag hade råd att betala 200-något för att få tillgång till allt i appen! måste även komma ihåg att ta med en vattenflaska till jobbet imorgon, dricker så dåligt med vatten!

har jour denna vecka så kan inte träna hårt men kör på promenader, städning och kanske kommer köra på lite zumba alt. jillian 30 days om jag känner att jag inte kommer få åka på larm.

hah, massa svammel här ser jag! i övrigt så har jag semester från fredag nästa vecka! undra vad vi ska göra jag och mannen. hm, får suga på den karamellen!

förresten, har ni känt att ni hellre är hemma och tränar istället för att åka på semester? för jag känner att det är det perfekta tillfället att träna 2-3 pass om dagen (med en vilodag i veckan såklart) och åker man på semester blir det mest slappande och oftast lite förmycket alkohol och mat.

men nu ska jag sluta skriva, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0