sober

Skrivet av Ache
Postat 2011-07-03 klockan 14:57:32.
som Solen skrev tidigare så borde verkligen blogg.se-appen komma snart för det här funkar inte så jag ber om ursäkt redan nu över hur rörigt detta inlägget kommer bli. gårdagen var mysig, var som sagt grill och sill hos min bror, myste med min yngsta brorson och allt var grymt om man bortser från lite tjafs mot kvällskvisten. jag och mannen var hemma vid två-tre. saker jag ångrar är att jag åt en stor räk och ägg-baguett som fyllekäk (jag fyllekäkar aldrig) och att jag drack alkohol för jag mådde riktigt dåligt idag och det var onödiga kalorier för det vi åt på dagen var inte alls mycket. vart plus i vikt.. men nya tag idag och nu ska jag ta det lugnt när jag väl dricker. på väg för att göra hårborttagningslaser för första gången, kör armhålorna och brasilanskt (; blir cirka fem behandlingar tror vi så då börjar jag med hela benen och sen kommer jag nog fortsätta med resten av kroppen, hatar kroppshår. hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Solen

Jag tycker om dig <3 gulledu

2011-07-03 @ 17:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0