The world doesn't make any
heroes outside of your stories

Skrivet av Ache
Postat 2011-07-08 klockan 08:34:27.
snabb uppdatering innan kontor blir fullt av kollegor.

de senaste dagarna har varit sisådär med det mesta. min lillasyster och jag har umgåtts två eller tre dagar i rad från det att jag kommit hem från jobbet tills det är dags för mig att sova. ena dagen resulterade i att vi gick på promenad i två timmar och åt soppa på kvällen. igår var det skitsnack, lite plugg och fiskpinnar med pasta.

men idag ska jag till gymmet och köra minst en timme iallafall. fick nyss kommentar från en kollega att jag såg smalare ut, vet dock inte om det stämmer eller om det är kläder, smink och uppsatt hår som får det att se ut så.

har visserligen gått ner ett av de två kilorna som jag gick upp i samband med min mens och jag börjar tro att det antagligen inte var vätska som jag trodde först då jag borde gått ner båda kilorna vid det här laget. för jag har tänkt på vad jag ätit även om det slunkit ner en macka eller två, lite choklad och så.

har iallafall bestämt mig för att i sommar så blir det piggelin vid glassätning, endast 50 kcal så det är perfekt. byter alltså ut glassen mot t.ex. en potatis eller en frukt bara.

dock betyder inte det att jag ska äta en glass varje dag men det händer att man hamnar i en sådan situation där man "bör" äta en glass och bör göra det för att slippa blickarna.

i övrigt så springer jag på toaletten en heldel, har inte tagit dulco på ett tag nu men sköter magen varje dag. dock är det löst och det är ju inte heller bra. det som suger är att det händer när jag är på jobbet, vilket är EFTER jag har vägt mig. önska att det hände på morgonen så att jag fick se den "riktiga" vikten.


hoppas det går bra för er och att ni njuter av sommaren finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0