Träning!

Skrivet av Ache
Postat 2011-07-02 klockan 00:59:03.
Körde ett skönt pass på två timmar, effektiv träning, och det känns riktigt bra. ca. 500 kalorier brände jag. så jag är nöjd. kanske inte det ultimata om man träna två timmar men det är bra för mig då min kondition är värdelös.


bråkade med min far precis innan jag drog och träna så det var helt klart extra bränsle för att orka, sen att jag var själv på gymmet gjorde det hela underbart. kollade på dirty dancing (för att inte fokusera på distans, kalorier och fart) så det var små mysigt.


imorgon ska jag hem till min äldsta bror och då får jag även träffa min yngsta brorson. det ska grillas med dem och vänner så det ska bli mysigt. träffade mina två andra brorsöner idag och det var jättemysigt även om de har kommit i den åldern då de behöver mer stimulans och att man hittar på mer för att underhålla dem.

hur går det för alla andra, ni ger väl inte upp bara för att det är sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0