Wont let the city destroy my love

Skrivet av PKB
Postat 2011-07-03 klockan 18:33:31.
Okej, jag är sämst. Sämst på att hålla en blogg vid liv. Thank you Ache för att du uppar ändå! Hur som helst! -0.2kg i alla fall. Bättre än inget, men fortfarande alldeles för dåligt!

Jag ville börja träna i veckan, men hann inte. Tiden fanns helt enkelt inte, och nu i helgen är det bara jobbjobbjobb som gäller. Dock, sista dagen nu, och ett 6h pass! Min kropp är helt förstörd. Tjock och äcklig och ont i varenda led. Mitt jobb är ganska pain. Tur att det är kul i alla fall! Måste säga till att jag kan jobba i veckan, för det är tomt på mitt schema.

Vill tipsa om en skitbra sida! Losertown! Både jag och Ache ska försöka följa det nu. Ser ljust ut, även om weight lossen är seg! Bättre segt än plus, right? Haha, intalar mig själv att det blir superfint!

Kommentarer
Postat av: Skywalker.

Fast jobb blir väl ändå som träning?

2011-07-03 @ 20:48:44
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0