Dag 2 - Mitt senaste förhållande

Skrivet av PKB
Postat 2011-06-16 klockan 20:39:00.
Okej, så mitt senaste förhållande. Det var med P. Jag älskar henne än. Vi passar verkligen inte ihop. Vi är varandras motsattser, ändå, på något konstigt vänster så klickade vi så jävla bra. Hela förhållandet var väldigt destruktivt, för min del. Jag vågade inte säga något, jag vågade inte vara mig själv. Vi är liksom från två helt olika världar. Hennes familj var perfekt, rik och ja, sånt. Min var mest trasslig, inte så rik alls och jävligt.. Knäpp.

Vi var väldigt fina ihop, faktiskt, Nelmo kan intyga det, men det var så konstigt.. Jag var så rädd. Kan dock handla om att jag var väldigt nere i min ätstörning precis innan vi började träffas. Jag vågade och orkade ingenting. Ville helst inte leva.

Jag vet inte vad jag ska säga. Det var fint, men hemskt. Jag saknar henne så det gör ont, men jag hatar henne så fruktansvärt mycket. Hon har nytt förhållande nu. Med min kompis kompis. Hatar det. Men jag är glad om hon är glad. Jag är en sån liten äcklig parasit.

Kommentarer
Postat av: Nelmo

Det var synd att det inte fungerade. Men som man brukar säga, det finns fler fiskar i havet, och du har ju hovat upp en nu!



Du är ingen parasit. Du är finast och bäst. Du förtjänar det bästa och inte ett dugg mindre.

2011-06-16 @ 23:39:58
Postat av: Tess

Jag bryr mig inte om vad alla andra säger. Ingen vill att deras ex ska gå vidare.



Man kan intala sig själv, och alla andra att man är okej med det. Men det är man inte.

2011-06-16 @ 23:45:09
URL: http://TinkerTess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0