Dag 3 - Min klass

Skrivet av PKB
Postat 2011-06-17 klockan 15:58:00.
Min klass är fantastisk. Jag älskar den. Jag älskar att vara i skolan pga den. Eller ja, inte hela klassen. Vissa är så jävla irriterande, men de jag umgås med. Så underbara, så fina. Jag önskar att jag kunde visa. Ni borde få se.

Jag skrattar jämt i skolan, trots att jag har den där rollen som bitterfittan som hatar skolan. Å andra sidan är jag en bitterfitta som hatar skolan, men min klass. Så underbara. Om alla fick vara en del av den så skulle det spridas en stor, varm sol i magen på er. Så fantastiska. Jag längtar efter studenten. Vi kommer ha så jävla roligt. Kommer dock lipa som fasen. Jag vill inte lämna dem. Mina små kycklingar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk om man kunde ha det som dig, angående sin klass. jag hatade min klass och människorna i den, kände mig helt malplacerad.

2011-06-17 @ 19:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0