Dag 6 - Min dag

Skrivet av PKB
Postat 2011-06-20 klockan 16:42:49.
Well, egentligen har inte min dag börjat än, men tidigt imorse (inatt) var jag ute på en 2,5h promenad. Hamnade långt bort åt helvete och i en bäcksvart skog. Jag ville lipa lite, för jag är faktiskt ganska rädd för skogar. Jag hatar känslan utav att den omsluter en. Jag blir så jävla liten.

Sedan, när jag kom hem vid typ 3 låg jag och kollade på anorexivideos på youtube. Lagom kul. Runt 5-tiden somnade jag. Vaknade för ca 2h sedan och har hunnit äta frukost. Nu har jag ångest, och jag ska "äta" popcorn ikväll. Är inte pepp på det. Vill mest sova bort hela dagen. Har lite panik över att jag inte går ner tillräckligt fort. -1hg sedan igår liksom. KUL.. Nåväl. Det var väl min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0