dulco- och tandsmärtor

Skrivet av Ache
Postat 2011-06-26 klockan 02:11:11.
gjort en rotfyllning och mår självklart piss efter det och nu har jag dulcosmärtor också.. fyfan. hatar att jag springer på toa flera gånger om dagen, önska att det räckte med en gång!

hoppade lite hopprep för att få någon form av träning gjord, till min besvikelse så insåg jag att jag har tappat alla mina skills, men med lite träning så borde jag kunna hoppa utan att fastna i repet hela tiden!





i övrigt tycker jag att ni ska ansöka till heartbeats! om ni känner att ni vill vara medlemmar i ett mindre forum för likasinnade, hur ni gör hittar ni via bilden nedan som är en länk.

heartbeats


Kommentarer
Postat av: Latzia

sv. joo, jag vet. men det är allt för många som vet vem jag är.. jag måste göra mig anonym igen. och det här är enda sättet... <3

2011-06-28 @ 00:29:25
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0