june, she'll change her tune,
in restless walks she'll prowl the night

Skrivet av Ache
Postat 2011-06-01 klockan 21:35:09.
sitter här och känner mig tjock, lagat mat och sen smakat och sedan slängt. allt luktar äckligt, luktar ruttet. känns bra visst, men ja.. jag vet inte.


juni är här och min vikt står på +-0 sen första maj. hellre det än plus.. men hade självklart sett mig själv gått ner en hel del i vikt då jag verkligen behöver det.. men ny månad och nya tag.

min ekonomi är verkligen i bottten nu, har tre tusen kvar tills den 24 alt. 27 juni. de känns. jag hade behövt köpa skor för jag har inga skor att ha i sommaren förutom ett par slitna tygskor. hade behövt köpa tunikor eller liknande då jag inte har några sommarkläder alls och jag kan inte ha på mig samma sak varje dag. jag klarar inte av att svettas för det gör bara feta människor och jag klarar inte av att ha lite kläder på mig för då ser man ju att jag är fetare än vad jag kan lyckas dölja under kläder.


i augusti ska jag åka på planeringsresa med jobbet, en vecka till värmen.. jag måste gått ner så att jag har max ett bmi på 22 annars.. fan.







Kommentarer
Postat av: Themana

Nja, när jag berättade min ångest inför mat och vikt fick jag bara tips på nya bantningsmetoder så. Det visade bara hur fet jag är

2011-06-01 @ 21:59:10
URL: http://themana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0