magknip och panik

Skrivet av Ache
Postat 2011-06-17 klockan 12:24:06.
vikten är som den är och igår överåt jag utan anledning.
kom hem klockan sju och åt chips och godis, vid tio klev jag upp från soffan och då satte jag i mig en massa benso för att känna, idiotiskt men japp. nu sitter jag här, har magknip och ska iväg med min lillasyster till centrum.


pga. att hon och hennes kille typ gjort slut och hon mår väldigt dåligt så har det blivit att jag umgåtts mycket med henne men vi får se om det lugnar ner sig nu i helgen, hon och några vänner till oss ska hit ikväll och dricka vin annars så har jag inga planer förutom tvättstugan i helgen!

stay strong hjärtisar!

skulle göra vad somhelst för att ha få se ut som dem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0