skitliv

Skrivet av Ache
Postat 2011-06-20 klockan 18:00:12.
som jag befarade så fick jag skäll idag, FRAMFÖR ALLA!
vart så jävla less att jag gick, och det accepterades inte av min chef. rättade i ordning allt jag kunde sen gick jag och bad om ursäkt för att jag bara gick men fortfarande var allt mitt fel. jag gjorde detta felet när jag hade arbetat där i ca. två månader och nu har jag jobbat över ett år och inte gjort ett skit fel. aldrig har jag gjort ett fel och sen nu, nu är jag piss värd.


bara att bita ihop, vänta på att någon annan fuckar up så är det förhoppningsvis bort blåst. ärligt så tror jag att alla håller sig borta från mig, det är fyra personer som är i min ålder och de pratar inte speciellt mycket med mig.. förhoppningsvis är det endast idag. vi får se.

funderar på att skaffa tandvårdskort, eller ansöka iallafall, någon som har det?
har sådan förbannad tandvärk och det är pga. medicinerna som gör att jag biter ihop käkarna.. orkar inte.


haft en pissdag.. så fridens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0