snälla ge mig två sekunder

Skrivet av Ache
Postat 2011-06-07 klockan 08:24:27.
helgen är över, ligger på +1 kg och jag hatar att ha mens.
jag springer iväg i vikt pga. vätska men även om jag vet att det är vätska så gör det alltid lika ont att se siffrorna. jag har haft det helt okej i övrigt även om jag mått otroligt dåligt över att vara så lättklädd eftersom det varit så varmt.

tjocka människor ska vara inne på sommaren.. min sambo vart jättearg när jag sa det.. bara för att han inte går upp något, nu har han visserligen kommit upp i vikt men när han kommer igång med träningen så är det där borta och har blivit omvanlat till muskler på två röda. HOPPASHOPPASHOPPAS våra barn får hans gener.


annars så, jag vet inte. jag orkar liksom inte, håller skenet uppe. ler som man bör, sliter som man bör. majoriteten av kontoret är på planeringsresa denna vecka och vi åker i slutet av augusti (vi ska till ett land i asien antagligen och de är i europa).. detta betyder att det nästan bara kommer bli jag som jobbar. helt okej att få ha kontrollen men vet att jag kommer stressa sönder mig denna vecka (=bra då jag oftast går ner i vikt då).


puss på er, har förövrigt virusprogram på väg nu. borde vara framme inom de närmsta dagarna.

Kommentarer
Postat av: Nouvelle Vauge

"tjocka människor ska vara inne på sommaren" HAHAHAHAHHAHA!!!! Kunde inte sagt det bättre själv ;)

2011-06-09 @ 13:57:54
URL: http://helloskinnylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0