sommar

Skrivet av Ache
Postat 2011-06-13 klockan 08:33:41.
har nu virusskydd igen så nu ska det bli ändring och bättring!

det har inte alls gå så bra under förra veckan, pga. jour har jag inte kunnat träna och jag har satt i mig mackor efter mackor, choklad efter choklad. men nu blir det bättring.

har spytt endel också och det gillar jag inte, vill hellre svälta alt. ha ett lågt kalori-intag med ett lågt kolhydrat-intag. ska bli bättre. idag ska jag till mina föräldrar så det blir träning hemma annars blir det gymmet imorgon, ska köra ca. 1 timme men hellre mer fast jag tycker det handlar om att man ska köra på bra annars är det ingen idé så om det inte känns som om jag kör på bra efter en timme så kan jag likagärna gå hem..


annars tog jag en påse forlax igår och min mage vet inte vad den ska göra och det känns riktigt jobbigt då jag ska på möte i eftermiddag och jag hade hellre sett att jag var klar med tömningen tills dess.

har på mig kläder som sitter lite för tajt, som visar lite förmycket av fettet och det får mig att må riktigt illa. vill så gärna gå hem och byta..

hur går det för er finisar? PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0