23.41

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-22 klockan 23:49:20.
Lazio fick ingen plats i CL och det gör ont men nu kan jag fokusera på allsvenskan och mitt älskade AIK. känns faktiskt ganska konstigt att leva det livet jag gör men ändå ha en sådan passion för något annat. när jag var yngre var det antingen eller. jag tränade och svalt, spydde om det behövdes. sen kom musiken och jag gav upp allt som var pro ana. minns det så väl när jag tackade perfectpeople och skin för att gå vidare med musiken i hjärtat.

men shi fick jag och nu är jag tillbaka, eller varit tillbaka länge men vilket fall, och nu kan jag faktiskt leva samtidigt som jag är helt inne i mitt pro-liv också. och jag älskar det, även om jag önska att jag hade ett lite större socialt liv. min närmsta vän som jag talar med nästan dagligen med är vackraste PKB sen så är det inte så mycket mer och det hade ju varit bra om PKB inte bodde flera mil bort..

imorgon blir det gym och sen plugg, måste verkligen klara matematik b om jag ska kunna söka till sophiahemmet.

puss mina fina, nu måste jag försöka sova!



Kommentarer
Postat av: Danni.

lycka till med matten!

2011-05-30 @ 21:40:49
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0