and the bible didn't mention us

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-18 klockan 21:15:23.
sitter och väntar på att duschen ska bli ledig, jag och mannen tränade samtidigt idag fast jag fegar som vanligt, håller mig till tjejgymmet. älskar att titta på tjejerna och deras olika mönster. en springer och springer, en annan går runt som ett litet lamm och undrar hur allt funkar osv.

inte för att jag ser "normal" ut när jag gymmar men men.

blev bröst, rygg och överarmar idag samt mycket kondition. brände ca. 300 kcal så inte värst mycket men det kändes. och det är viktigast för mig, iallafall nu. mannen ska äta efter och jag ska dricka mer vatten. fan vad jag älskar detta, även om jag mår lite små illa just nu.

en sak som hände som inte var helt planerat var att jag blev bjuden på lunch idag av min mamma, kan inte säga nej då för de har redan ögonen på mig så det var bara att äta lax, potatis och sås. mår väldigt illa nuförtiden efter att jag ätit, antingen är det hjärnan som spelar ett spratt eller så börjar magsäcken dra ihop sig lite.


Kommentarer
Postat av: +

fasta funkade ganska bra för mig förr, eller. det gav väl sina biverkningar.. men just nu tar jag hellre det.

2011-05-19 @ 00:07:53
URL: http://tystasteg.blogg.se/
Postat av: liz

vad betyder bloggrubriken "and the bible didn´t mention us" för dig/er?

2011-05-19 @ 13:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0