change of plans!

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-16 klockan 16:52:54.
skulle egentligen tränat med min man nu på kvällen men så blir icke fallet utan jag ska gå på fotboll och se mitt älskade AIK (är fotbollsnörd ja), blir bjuden av min bror och ska gå med honom och mina brorsöner så det kommer bli grymt! och det betyder också att jag inte kommer behöva äta middag!

idag, egentligen igår, börjar mina distansstudier i matematik, måste kunna trycka in det någonstans också. får se till att ta med mig böckerna till jobbet då det brukar bli rätt lugnt här efter klockan fyra och min chef ser inga problem i att jag studerar om det inte går ut över mitt arbete (så jag har verkligen tur att jag har en sådan bra chef!).


ska iallafall försöka öppna boken och uppdraget ikväll och plugga en halvtimme efter matchen och imorgon blir det plugg på jobbet tror jag och träning på kvällen, kanske kan köra 1,5-2 timmar då.

jag tänker inte skriva ut min vikt under denna månaden men den 1 juni så kommer den upp samt förändringen från idag, ska ta mina mått imorgon också så ska vi se hur det blir.

taggar delux kan jag säga! fan vad jag älskar vår blogg PKB!


sumpan ser man sedan dör man, ja jag menar det! man blir mördad - word up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0