Cool and bored

Skrivet av PKB
Postat 2011-05-20 klockan 10:03:25.
ÅH, jag älskar vågen idag. -0.9 sen igår! Fan va skönt! Det vill säga att mitt bmi har minskat med 0.5 sedan den 16/5. Det är väl inte så jäkla mycket, men om jag lyckas gå ner 0.5kg till imorgon så har jag ett bmi på 19.7 och detta kan jag försöka leva med tils vidare liksom! Åh, jag älskar när det går bra! Peppar som fasen! Synd bara att jag är tjock och ha r en ful kroppsform dessutom. Ser inte ens lite smal ut, uhu!

Nåväl! Måste duscha! PUSS!!

Kommentarer
Postat av: gemma

oh, det går ju neråt :D PEPPA!!



sv: samma här... men så skulle jag heller inte vilja anse mig frisk om jag fortfarande använder mig av laxermedel. så vi är nog rätt dömda ><



<3 <3

2011-05-20 @ 18:09:58
URL: http://gemmassecret.blogg.se/
Postat av: Mary

Kissie är också min favorit thinspo just nu. Gillar inte att erkänna mig tyvärr, det är sant.

Kram på dig!

2011-05-22 @ 14:32:18
URL: http://marysdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0