En kommentar värd att publicera!

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-25 klockan 10:24:37.
Nu vet jag inte om det är så att det är folk med ÄS som läser här som försöker bli friska men tycker det är värt att alla läser detta som finaste Svärdet skrivit då jag tycker att det är något värt att känna till om inte till nu så kanske till framtiden.

Tack
för att du, Svärdet, skrev denna kommentar!


"Hej babes! Det gör ont i mig att läsa hur dåligt ni mår.
Kan dock inte sluta läsa, även om jag brutit med forumet.

Varje gång jag klickar upp era bloggar hoppas jag innerligt att jag ska skymta något
pyttelitet som antyder att ni mår litelite bättre. (kom till saken)
Ang. det här med att äta nyttigt måste jag bara tipsa om "choosing raw"'s "green recovery" kategori.

Där fd ätstörda människor berättar om hur de vände på matens betydelse genom att ladda varje tugga
med andra värderingar än de haft tidigare. Blev helt chockad när jag läste eftersom det är precis vad
jag har gjort utan att tänka på det. Visst, jag har fortfarande riktigt svåra dagar flera dagar i veckan,
men allt det som jag tar ställning till genom att välja en viss sorts mat får mig verkligen att vilja leva
och föra traditionen vidare.

Är inte dum i huvudet, vet att det ska mycket till innan man gör en livsomvändning.
Är man inte redo så är man inte. Men...tänkte att ni kanske ändå skulle vilja läsa? http://www.choosingraw.com/green-recovery-the-plant-based-road-to-healing-from-disordered-eating/
Tusen cyberkramar <3"



PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: N A R R O W

Tack ache! Jag är 177! Kramar

2011-05-25 @ 14:05:49
URL: http://narrowest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0