FIRST!

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-15 klockan 23:36:01.
då PKB håller på att designa layouten till vår blogg så passar jag på att smita in med ett inlägg, hoppas hon inte planerat att vi ska skriva ett tillsammans för nu är jag ändå igång.

vi har nu, efter en idé av PKB, skaffat en blogg tillsammans. detta då vi är bäst helt enkelt!
här kommer vi skriva om våra liv, vi bor i olika städer i Sverige, jag bor då i hufvudstaden
tillsammans med min sambo, arbetar heltid och studerar på distans och det var då lite om mig.


hah. fridens! kommer inte på så mycket mer att skriva men sen så, då jävlar.


I <3 PKB!

Kommentarer
Postat av: gemma

vad mysiga ni är! BLOGLOVIN TIME!

<3

2011-05-16 @ 01:50:26
URL: http://gemmassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0