Hungern

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-30 klockan 15:35:33.
känner hungern, dämpar den lite med colazero.åt flingor och miniyoghurt (>0,1%) till frukost.

ska försöka hålla det till soppa och yoghurt nu, flarn och flingor för att ha något att tugga på men inte hetsa och endast gurka på flanern. ikväll ska jag äta tonfiskssallad hade jag tänkt, redan planerat för det så lika bra så att jag inte börjar hetsa.

så mina dagar har sett ut i förra veckan utom helgen, jag har hetsat och hetsat samt överätit så mitt mål inför när PKB kommer hem är avblåst men jag ska försöka iallafall. har effe men inga lida kvar, ekonomin är i botten. ja, det går inte framåt. men nu är det annat! nu kör jag verkligen! matematiken är helt efter och träningen lika så.


ska alltså plugga ikväll och köra level 2 med jillian. wish me luck! och nu vill jag verkligen att PKB ska komma hem, behöver hennes pepp. i övrigt sa hon åt mig att jag skulle blogga bättre, då jag varit dålig och ja, nu bloggar jag! hörs ikväll om inte innan! PUSS.

Kommentarer
Postat av: Danni.

var köper du lida? :3

2011-05-30 @ 16:25:12
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/
Postat av: Danni.

re: jag menade inget illa,förlåt ♥

2011-05-30 @ 20:43:55
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad är lida? (:

2011-11-03 @ 17:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0