If i had a heart

Skrivet av PKB
Postat 2011-05-22 klockan 22:57:11.
Aj, jag orkar inte
Det gör ont
Snubblar på mållinjen
En linje eller en liten liten lina
och faller
Faller hårt och ändlöst
Faller på mållinjen och tappar bort precis allt
Allt jag velat och som varit nära

Det gör så ont
Tänder en cigarett och inhalerar röken
Dricker cola light
Sockerfritt måste det var
annars blir man tjock sägs det
Och dagens skönhetsideal har byggt ett bo
i min ryggrad
Jag kommer inte loss
hur fucking gärna jag än vill

Inhalerar mer rök och tänker att
"Nej, fan, kan lika gärna förgifta mina lungor
precis på samma vis som jag förstör min kropp"
Fan skriker inom mig
Jag föll på mållinjen
Dags att sova
Börja om på nytt imorgon

Kommentarer
Postat av: ache

vackert skrivet även om det gör ont <3

2011-05-22 @ 23:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0