someday, you will ache like I ache

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-31 klockan 19:30:18.
dagen startade med ett besök på psykiatrin. jag är duktig och jag mår bättre, skrev ca. hälften av gångerna jag hetsa och skrev dit dubbelt så många gånger jag ätit lunch (två mål jag har att jag ska klara).

självklart droppade min psykolog bomben idag, hon ska sluta i september. jag började på psykiatrin i slutet på augusti om jag inte minns fel, har därför inte varit där i ens ett år och är redan inne på min tredje psykolog och säkert femte läkare.. idioti..


ingen frukost, sen avtackningsfika till en person ingen egentligen tycker om och då blev det lite onyttigt men kunde blivit så mycket mer så jag är nöjd. middag blev det två nektariner och ett päron samt knäckebröd.


har tvättstugan just nu.. det är som det är. ingen idiot städar efter sig så det är väldigt irriterande, de städar inte ens när man står där och deras pass tar slut? står klart och tydligt i trivselreglerna att man ska städa och av sunt förnuft så städar man väl?



Kommentarer
Postat av: Minna

Hej! Du verkar verkligen ha haft otur med läkare och psykologer. Det är ju det jobbigaste som finns när man måste byta och "börja om" trotts att man vet att de kan läsa i stort sett allt om ens liv i journalen.

Jag hatar när folk inte städar efter sig. Som tur är har jag det ganska okej på den fronten där jag bor!

Ta hand om dig! KRAM

2011-06-01 @ 12:41:26
URL: http://stolenmoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0