Taking control, oh, what a nice, nice thing.

Skrivet av PKB
Postat 2011-05-16 klockan 12:55:09.

Godmorgon tänkte jag skriva, men klockan är ju förmiddag nu. Dock klev jag just upp och sitter nu och dricker kaffe och smutti*. Dagens frukost landar alltså på 138 kcal.

Egentligen var det tänkt att jag skulle till skolan idag, men här sitter jag och min lektion började för en halvtimme sedan. Det känns inte så bra om jag ska vara helt ärlig, men what to do? (Skäll inte på mig Ache!) Tänkte att jag skulle hoppa in i duschen för att åka in till stan och plugga lite faktiskt. Solen skiner så det känns dumt att vara inomhus.

Så, hur har ni tänkt planera veckan? Denna ständiga jävla planering, haha! Men det behövs. Tänkte att jag ska leva på mestadels flytande, någon enstaka frukt om det behövs. Tänkte även fasta ett par dagar, men jag jobbar till helgen och då kan jag inte fasta. Det funkar inte så, då mitt jobb är så pass hektiskt att om jag fastar så svimmar jag, och det är ju inte det jag strävar efter.

Om ett par dagar ska jag åka iväg en vecka och skulle gärna se mitt bmi ligga på 18.9. Kan stå ut med 19.6, men dagens bmi landade på 20.5 så jag får ligga i nu. Men det kommer gå superbra! Det ska ni få se!

Puss och kram!
PKB

* Smutti = smoothie.

Kommentarer
Postat av: ache

du kan vara duktig hjärtis!



jag vill ha smutti-recept!!

och jag är mindre glad på dig för att du inte gick till plugget men bra att du pluggar iallafall! vill bara väl och det vet du va? PUSS

2011-05-16 @ 16:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0