WUUUHU

Skrivet av PKB
Postat 2011-05-25 klockan 05:59:44.
Förlåt och förlåt och förlåt! Sitter i skrivande stund på Sturup flygplats, dricker kaffe, hallonjuice och äter ett äpple. Flyget går om circus en timme och jag fryyyyser. När jag landar kommer jag ha rest i över 12h. Buss för att ta buss för att ta buss för att ta flyg för att ta buss. PEPP, eh nej. Jävla askmoln! Men det är lugnt nu. Jag förlåter dig!

Hur som helst. Ska försöka uppdatera konternueligt under tiden jag är borta då jag inte bara tar semester utan förflyttar pluggandet till ett annat land! Så kan det gå! Hoppas ni har det bra! Kämpa på! Nu är det snart sommar för helvete!

Kommentarer
Postat av: Danni.

wow, jag har också alltid velat plugga utomlands.

2011-06-06 @ 02:42:34
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0