blodprov och bulimi

Skrivet av Ache
Postat 2011-11-04 klockan 08:40:32.

vart och lämnat fem rör blod som capio ville.

när jag var där fick jag träffa en kvinna vid namn Alexandra, vilket är en person min psykolog känner och litar på! vilket gjorde att jag kände mig bekväm med henne.

hon fastställde bulimi och tycker att jag borde gå heldag på dagvården där på capio. känns inte så lockande då jag arbetar heltid och påbörjat studier via min arbetsplats från nu till februari och ytterligare en från slutet av januari till slutet av maj. och om jag ska gå på dagvården så måste jag sjukskriva mig med start från januari till april.

jag vill sluta hetsa, sluta kräkas och återfå kontrollen över maten, som det var förr. kunna bestämma att idag så ska jag bara äta ett äpple och då bara äta ett äpple och inte massa choklad, pizza, mackor osv.

men jag vet inte om jag är redo att göra det nu. på tisdag eller torsdag så ringer Alexandra efter att hon pratat med sitt team och hon sa att hon kommer bara bekräfta det som sagts.

kommer få komma tillbaka efter jul tillsammans med min psykolog på informationsmöte och då kommer jag få veta lite mer om vården samt bestämma mig om jag kommer tacka ja eller inte.

det bästa var att jag lyckades ordna så att jag slapp säga min vikt. hon sa att vi kunde ta det senare och sen glömdes det bort!

vad fan ska jag göra egentligen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Avdelningen är verkligen jättebra, och det finns många i gruppen som har anorexi men även bulimi och BED, så du kommer inte att känna att du är ensam om det! Hoppas du tar rätt beslut och börjar på dv! Kram

2011-11-04 @ 13:59:49
URL: http://aventyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0