choklad

Skrivet av Ache
Postat 2011-11-21 klockan 16:36:11.

vet inte riktigt varför jag fick för mig att äta tre chokladpraliner ifrån men de ligger och simmar i min mage just nu.. idioti.

jag har annars ätit;
1,5 dl miniyoghurt >0,1% fett
1 dl müsli (tyvärr sådan med lite socker i)
ca. 4 dl spenat (kokad)
diverse koppar kaffe..

så jag är uppe i mina 800 kcal ungefär, alltså ingen middag. får bli te, te och te.

ganska bra då jag behöver få ur mig vätska efter mensen.

i övrigt är jag fortfarande väldigt förkyld, väldigt enerverande att inte kunna ta en paus och bli frisk, och jag behöver bli frisk så att jag kan börja träna.

ska börja designa en hemsida ikväll så kommer sitta vid datorn en del så lär nog uppdatera och svara på kommentarer ikväll!

i övrigt fick jag mejl från den fantastiska Anna Jörgensdotter! mer om henne sen!

PKB, i <3 u!

/ache


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gör inget. Choklad är gott ;)

2011-11-21 @ 17:49:03
URL: http://aventyra.blogspot.com
Postat av: Anonym

har precis börjat läsa din blogg, kan du inte berätta lite om dig själv:)

2011-11-21 @ 19:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0