insomnia

Skrivet av Ache
Postat 2011-11-23 klockan 08:16:18.

tröttheten tär på mig och jag ids inte att vara vidare trevlig och ens svara på samtal och sms.

igår skulle jag egentligen till min psykolog men då jag är den enda som kan arbeta på mitt jobb, som arbetar heltid, så vart jag tvungen att jobba över pga. en akut arbetsuppgift.

min psykolog har inte hört av sig och jag mår rätt dåligt över det, har hon tröttnat på mig? var detta droppen? hatar hon mig? vill egentligen ringa och säga "förlåt, förlåt, förlåt! jag är dum i huvudet" och detta precis som jag gjort med samtliga pojkvänner jag haft och en drös vänner med för den delen.

jag gör inget för att ändra mitt liv till det bättre. jag tackade nej till vård för min ätstörning, jag stannar kvar på samma arbetsplats där jag känner mig stressad, otillräcklig. en arbetsplats där jag känner att man inte är tacksam över allt jag gör.


Kommentarer
Postat av: R

Vem av er är det som skriver när det står "mobiluppladdningar"? :)

2011-11-23 @ 09:55:54
URL: http://thebeautyinugly.blogg.se/
Postat av: R

sv: Ja! Det är jag.



Jaså, okej, då förstår jag. Brukar alltid kolla först vem det är som har skrivit och då blev jag så förvirrad när det stod mobiluppladdningar, haha. :)

2011-11-23 @ 23:29:00
URL: http://thebeautyinugly.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; du är allt snäll du.

Jag var till läkaren i onsdags och hade utskrivningssamtal. Fick veta vad jag vägde när jag kom in till dygnsvården - 45.8, alltså bmi på 17.2. Fick också veta vad jag vägde förra torsdagen när jag skrev ut mig -50.1, alltså bmi på 18.9. DOG LITE!



Sen fick jag väga mig. Hade gått ner från 50.1 till 47.7 på tre dagar. Jag kommer nog att dö innan jag söker vård igen. Jag kan aldrig väga så mycket som jag gjorde igen!

2011-11-25 @ 12:05:25
URL: http://aventyra.blogspot.com
Postat av: Jag...

"tröttheten tär på mig och jag ids inte att vara vidare trevlig och ens svara på samtal och sms."- Åh vad jag känner igen det där. Känner så varje dag, jag orkar inte. Min terapeut hör inte heller av sig, jag hör ifs inte heller av mig. Jag vill men tycker att det är han som ska göra det, är det inte så? Är inte det deras jobb tänker jag.

När vi väl har kontakt gör jag inte heller något för att "förändra" situationen, kanske man inte är redo när man har den inställningen?

2011-11-28 @ 19:48:01
URL: http://jagvilljagvill.bloggplatsen.se/
Postat av: Jag...

Hmm jo, frågan är väl vad räknas som ett försök och när vet man när man har misslyckas? :/

Men jo, försöka går alltid, passa på när motivation råkar dyka upp....

2011-12-02 @ 01:31:05
URL: http://jagvilljagvill.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0