söndagsångest

Skrivet av Ache
Postat 2011-11-20 klockan 15:10:25.
mina handleder, som jag vanligtvis gillar, känns gigantiska. lika så resten av min kropp..
fryser gör jag också. vill bara bli frisk så att jag kan ta tag i träningen.

det blir ingen dagvård för mig, detta då jag tackade nej till min plats eftersom att jag kommer studera två kurser på distans via två olika högskolor, hp-poängen är viktiga.

diskuterat en heldel med min sambo ang. mitt mående och ätstörningen. detta pga. överdosen..
jag måste gå dagvården om jag inte blir bättre, annars kommer vi inte skaffa barn.

och jag vill ju ha barn, sen.


om några veckor åker jag utomlands, en vecka bara och det är inte sol och bad-semester.
men måste ändå ner i vikt, mina feta lår i short.. fyfan.

sluta äta: pasta, bröd, ost, godis, chips

potatis två gånger i veckan är tillåtet, i övrigt får det bli protein, frukt och grönsaker..
samt att jag kommer nog spy endel, även om jag inte vill så är det så det ser ut nu. tänkte beställa boken "Sluta hetsäta" men den var slut på alla webbutiker, och jag tror den antagligen inte trycks längre.. låna på biblioteket kanske?


jag hatar mitt liv, trött på det här.. tror den där överdosen nog låg och bubblade där ändå..



Kommentarer
Postat av: L

Jag hoppas du mår lite bättre snart. En resa kanske är precis vad du behöver?

2011-11-21 @ 08:17:42
URL: http://glitterlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0