Svar

Skrivet av Ache
Postat 2011-11-04 klockan 17:12:01.


Fick en fråga ang. Lida.

Svar:

Lida heter egentligen LIDA Daidaihua och är ett bantningspreparat som bara innehåller naturliga ingredienser. Det kommer från en traditionell kinesisk medicin och Lidas egenskap är att den ökar din ämnesomsättning.
Lida ökar även din energiförbrukning och minskar din hunger och aptit.

Jag personligen tycker att den gav effekt, jag kände mindre aptit och jag såg resultat på vågen, dock när jag väl la av med det så kom några kilon tillbaka så jag vet inte om det var för att jag kände ett behov av att äta mer än under tiden som jag använde Lida eller om det var så att jag återfick endel vätska i kroppen för att om jag inte minns helt fel så sprang jag och kissade en heldel när jag tog Lida och mitt kiss var mörkgult.


Hoppas det svarade på din fråga Anna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Ja jag kanske uppdaterar lite emellanåt eller när burkarna är slut om hur dom funkade :)

TopFormula eller nått sånt hette sidan, impulsköpte verkligen haha!

2011-11-04 @ 19:54:15
URL: http://iwantaperfectsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0