Punkt bara

Skrivet av PKB
Postat 2011-11-12 klockan 23:20:53.
Jag vet inte riktigt alls vad jag vill med det här. Alltså, vill jag satsa allt för att kunna förlora allt? Men jag måste ju ner 8 kilo till Maj. Måste. Men jag måste orka leva. Så det är så.. Svårt?

Nåväl tillbaks till hondendär som gör mig så ofantligt glad. Jag tycker om henne så mycket, men jag är så jävla rädd. Rädd för att hon ska ångra sig, lämna mig. Och så blir jag ensam och fallerfallerfaller. Typ som jag föll för henne. På två sekunder, hårt som fan. Och egentligen vill jag säga så mycket men jag vågar inte. Till henne alltså. Här är det lugnt. Hon kommer aldrig få veta. Men åh, ni vet när man är så tillfreds med livet och alla bekymmer är så jävla pyttesmå när man är bredvid, hur jag dör när hon tar min hand när vi är ute och promenerar, hur jävla mycket jag känner för henne, hur jag helst bara vill kunna kalla mig hennes, eller snarare att jag vill kalla henne min. Miniminmin bara min, men det går inte, för hon kan inte ens berätta för sina vänner, jag citerar, "Egentligen borde jag kunna berätta för mina vänner hur fantastiskt fin du är och hur glad du gör mig, men det är något som gör att jag inte riktigt vågar." och vad gör man då, hur gör man, hur väntar man, och hur håller man sig för att skrika ut sin lycka liksom? För jag kan inte, när vi har samma vänner bekanta, hänger i samma kretsar. Jag vågar inte riktigt heller dock, vet inte riktigt. Kan inte. Jag är så jävla rädd. Jag vill ju bara vara under huden.

Kommentarer
Postat av: nadja

det är inte lätt med kärlek och fan inte lätt med kärlek som inte följer samhällets alldeles onödiga regler. jag blir så ledsen att man inte vågar berätta för sina kompisar att man är förälskad - att man hittat någon som gör en glad. jag tycker att du ska vara säker för er båda tills hon förstått att hennes vänner inte är hennes vänner om de inte accepterar henne för den hon är.



jag hoppas verkligen att hon blir din snart!

<3

2011-11-15 @ 15:24:58
URL: http://igiveyouthemorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0