pain och sånt

Skrivet av Ache
Postat 2011-10-23 klockan 14:02:56.
har fått någon inflammation i axeln tror jag, har inga pengar så på tisdag får det bli en sväng till apoteket och handla voltaren eller diklofinak. annars har jag inte vägt mig idag, lyckas kommit undan både soppa och fikabröd när jag var ute med min bror och familj idag.. just nu försöker jag bara få mig själv att plugga inför högskoleprovet men det känns ganska menlöst, jag är värdelös på det här och jag kommer få skitpoäng. nu är det lite mer än en vecka kvar tills att jag ska till capio anorexicenter, känner mig verkligen klyven. inte nog med det så är jag otroligt okoncentrerad som ni kanske märker. fördel med att jag har ont och känner mig sjuk är att jag sover mellan 4-6 timmar varje natt. dock vaknar jag flera gånger som vanligt men får sova endel iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0