I was aiming for the sky
ended up flat on the ground

Skrivet av PKB
Postat 2011-09-20 klockan 01:10:54.
Ni är så fina alla 4 som kommenterade mitt senaste inlägg. Tack!

Kvällsvikten ligger på densamma som morgonvikten. Jag är inte helt nöjd ändå. Jag skulle gjort så mycket idag, men har inte gjort något. Har visserligen varit i skolan, men har inte gjort det jag skulle göra när jag kom hem. Istället har jag sovit och varit ledsen. Och kollat på Idol. Missade gårdagens avsnitt och sov bort dagens. Nu borde jag sova. Skulle knåpat ihop ett tal men det hann jag inte. Min lärare kommer inte vara glad på mig. Men det är inte någon just nu ändå. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: -

sv: jag kämpar, fortsätt kämpa du med!<3

2011-09-20 @ 10:27:38
URL: http://vanishwiththewind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0