Min kropp är en rivningskåk
men jag är bättre än på Östermalm

Skrivet av Ache
Postat 2011-09-27 klockan 17:53:40.
jag har varit dålig på att uppdatera, det är verkligen jobbigt på jobbet och jag kan inte göra något åt saken. ena dagen är man hur bra som helst för att inte betyda ett skit dagen efter.. så mycket av min tid går åt att ha ångest inför jobbet, lägga upp planer för hur jag ska verka mer upptagen än jag egentligen är.

alltså jag menar, jag är väldigt snabb på att göra mitt arbete och det leder till att jag har mycket tid som jag inte gör något och det är en av anledningarna till att det är som det är på min arbetsplats..


kan inte säga mycket mer men det tar all min tid. sen så har jag blivit kallad till Capio anorexi center i oktober, en tid jag inte kan ta visserligen men jag vill inte ringa. vill egentligen boka av men jag har sagt till min psykolog att jag ska gå på bedömningssamtalet iallafall..

så.. det är mitt liv, plus att jag drömmer mardrömmar hela tiden. och jag har fått theralen som sömnmedicin när jag sagt att det inte funkar.. men det skiter min läkare i..

maten går bra vissa dagar och andra inte, var nere på x8,9 härom dagen men så har jag hetsat men inte fått upp allt. säkert vätska också eftersom att jag ska ha min mens.. herregud, bortförklaringar!!!


lite thinspo:


Kommentarer
Postat av: aaa

andra bilden <3

2011-09-27 @ 20:58:58
URL: http://thinlife.webblogg.se/
Postat av: sofi

Hur kan du ha mens om du är så smal och mår dåligt? :/

2011-09-28 @ 18:41:02
Postat av: Ismael.

tredje bilden. ♥

2011-10-04 @ 04:51:31
URL: http://masksofsmokeandmirrors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0