uppdate och blogg.se-app

Skrivet av Ache
Postat 2011-09-30 klockan 00:31:53.

nu har den äntligen kommit så då lär det komma upp lite fler inlägg, dock inte den närmsta tiden då allt inte är bra och jag har ingen ork eller fokus (inte ens till studierna) så när jag står på benen igen så kommer det sägas mer här.

idag ringde jag capio anorexi center och bokade om min tid, har nu tid i november istället för nästa vecka.. har inte hunnit smälta det hela ännu och jag kan inte komma dit såhär fet heller. sen blev jag tvungen att ta en semesterdag då bedömningssamtalen görs kl. 10 och varar i 2 timmar, tar 2 timmar för mig tur och retur och då har jag missat halva arbetsdagen och jag lär inte vara sugen på att åka till jobbet.

mamma kommer undra varför jag inre ska till jobbet och hon lär inte nöja sig med "ska till läkaren och det tar flera timmar", vilket räckte för min chef.

får se hur det går! hur mår ni?!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! På måndag blir jag intagen på heldygnsvård på Capio. Följt din blogg ett tag och skulle vara kul att se dig i verkligheten. Kanske syns på Capio då? :)



Kram

2011-09-30 @ 10:29:13
URL: http://aventyra.blogspot.com
Postat av: Bells Hell

hoppas det är okej att jag har länkat till dig på min blogg. har följt dig ett tag, och bestämde mig idag för att starta min egna blogg.

2011-10-02 @ 10:31:42
URL: http://hellsbellshighway.blogg.se/
Postat av: Johanna

Blä. Inläggning idag. Känner mig alldeles för tjock för att vara där. Vad har du för längd/vikt just nu?

2011-10-03 @ 11:21:59
URL: http://aventyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0