ångest och magsjuka

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-26 klockan 23:16:01.
vad min helg har bestått sig av..
har ätit och sen har det runnit ur mig och jag har kräkts.
inte så jävla trevligt. hatar att spy när det inte är jag som bestämt mig för att jag vill spy.
annars har jag lagat mat åt min man och inte ätit själv. eller åt lite qourn men inte pastan till.

oxascanden har slutat ha någon effekt på mig, vet inte riktigt vad jag ska göra eftersom att
oddsen att jag ska få starkare är låg. speciellt med tanke på att jag aldrig träffar min läkare, utan
hon förnyar recepten på de medicinerna jag redan har, ingen åter koppling alls.


har sån förbannad ångest att det inte alls går att skriva något vettigt.. fuck it. sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0