icke gravid

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-28 klockan 16:24:21.

efter att ha spenderat flera minuter på att söka graviditets symptom och varit på väg att boka tid på UM så fick jag min mens och med det även en förjävlig mensvärk, tur att min chef köpt en värmekudde förut när jag haft mensvärk så vart bättre mot eftermiddagen.

nu är jag på väg hem och ska vara hemma ett par timmar och sedan iväg och dyka. mår dock illa men några timmars vila och mycket vatten kanske är precis vad jag behöver.

MÅNGA HAR FRÅGAT ANG. DMAA, det är sålt. eller säljs idag! varit veligt med köparen då vi gått om varandra (bor portarna bredvid) men ikväll blir det av.


Kommentarer
Postat av: Belle

Det gjorde jag också i förhållanden, enda anledningen till att jag började med dem överhuvudtaget var för att rädda relationen mellan mig och mitt ex, men det gick ju som det gick och nu kan jag lika gärna fortsätta typ.



Jag är 173cm lång :)

2012-02-28 @ 22:07:18
URL: http://throwitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0