lycka

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-29 klockan 20:46:28.

även om jag har rätt så mycket ångest just nu så är jag sjukt lycklig. sitter barnvakt åt min fyra månader gamla brorson, för en timme ungefär så somna han i min famn och vi har lekt och haft oss sen runt halv sex-sex då hans föräldrar har middag/bio-dejt.

så fantastiskt med barn, hur deras leende får en att känna sådan värme.

önskar nästan att han ska vakna så att jag kan natta om honom, men helst vill jag ju klart att han sover lilleplutten.

i övrigt så längtar tills att min mens upphör så att jag kan få väga mig!! ingen idé nu då jag går upp mycket i vätska under min mens.


Kommentarer
Postat av: --

Åh vad mysigt med bebis-gos! <3 Det är verkligen helt underbart att få ha en liten i famnen och det känns på något vis så lungt och skönt :)



sv: ja skönt idag att jag inte hetsade något igår, det hade ju lixom ändrat allting idag. nu kan jag fortsätta vara hetsfri för känner mig hel idag :) Åh det var nog hos 'en flicka som är stark' som jag läste något om att hennes pojkvän tagit henne till psykakuten och att det därifrån blivit bättre, men jag började tänka på att man läst om det förut och.. ja, tankarna snurrar lixom..



hoppas du har det ok idag =)

2012-03-01 @ 09:25:21
URL: http://notontop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0