svar till Q

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-05 klockan 15:23:33.

Jag har inga barn så det är tur, hade jag dock haft barn så hade jag som nu inte visat hur jag hade det med maten inför mina barn, vilket jag inte gör ens inför min sambo. behöver jag spy gör jag det diskret, äter maten han lagar osv.

men fint att du bryr dig. men jag är van att leva såhär, gjort det sen jag var 10-11 år mer eller mindre, svårt att bryta mönster även om jag önskar det. vill mer än något sluta spy, känna att jag kan äta vad jag vill men det går inte och jag får vård.

jag har valt att bli pro för att här finner jag folk som är likasinnade och jag vill bli tunn, smal, mager.

det är mitt val.

 

länken i inlägget: Barnbantning: Vikthetsens baksida, dock hade programmet slutat när jag såg inlägget och jag hittar inte programmet på varken youtube eller piratbay. någon som hittar det så hojta!


Kommentarer
Postat av: Minus

SV; Hittade en påse med pizzasmak i skafferiet, gick ut igår så provade två. Det är faktiskt gott! Exakt, står 40 på min förpackning med.... hm!

2012-02-05 @ 15:46:32
URL: http://minus.webblogg.se/
Postat av: (Eve)

sv: ja, får nog bli lite te och mys framför skärmen.

2012-02-05 @ 16:19:34
URL: http://livetsomeve.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0