tisdag

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-21 klockan 19:40:31.

har ätit middag, se bilden, det blev räksallad med lite sås gjort på kvarg och kryddor! vart supergott! kommer bli middag några dagar fram då jag köpt räkor i lacke och jag vågar inte låta dem stå särskilt länge så.. 127 kcal iallafall.

önskar att jag hade shapeup premium, så kunde jag använda den och planera hela veckan direkt.

gjort ordning morgondagens frukost, blir 1 dl kvarg, 1/2 dl hallon, 1 msk kakao och 2 tsk vaniljsocker. så frukosten landar på 105 kcal.

egentligen får jag inte dricka alkohol alls men tänker bryta det och dricka på lördag, då min fina vän har fyllt år. sen blir det den 17 samt 31, 17 då jag ska på konsert och 31 då det blir kalas för mor.

snart PT dags!

 


Kommentarer
Postat av: Percy

Vet du var man köper de billigaste räkorna? :3

2012-02-26 @ 02:00:44
URL: http://butterflykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0