day 03: a picture of your thinspiration. what features do you like about this person?

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-18 klockan 16:15:50.
jag hade en bild länge när jag var ung som var en reklam för ett trosmärke, har kvar bilden dock blev den undan packad i flytten så den ligger antagligen i en kartong. annars så är bilderna från min gamla header bilder som följt mig länge:

jag vill ha smala ben, smala armar och en platt mage och fläskfria höften. det som fattas här ovanför är reklamen för trosorna, hon på reklambilden har en perfekt platt mage.

en annan favorit är denna, D&G-reklam, platt mage, höftben och revben. denna bild har jag flitigt använt som avatarbild på pro-sidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0