day 04: your greatest fears about weight loss.

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-19 klockan 16:49:01.
jag har inga rädslor, eller antagligen att förlora kontrollen, låta det ta över mitt liv så att jag inte klarar av att vara i sociala sammanhang eller att jag inte ska ha orken att arbeta och studera.

idag känner jag redan ångest inför sociala sammanhang för det involverar ofta fika med tillhörande fikabröd, mat-ute, mat-hemlagad och/eller alkohol. och jag gillar verkligen inte när maten inte är planerad. som idag t.ex. så visste jag inte vart vi skulle äta så det fick bli pizza och jag ville verkligen inte äta pizza men jag är livrädd för att äta sallader på pizza ställen, känns som om jag kommer bli förgiftad då. måste äta sådant som är gjort i ung alt. stekpanna annars så kryper ångesten och rädslan inför förgiftning fram.

återanvänder en bild som PKB har laddat upp en gång tidigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0