day 07: do your parents know you’re trying to lose weight? do they care?

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-24 klockan 16:19:38.
jag tror ja, jag har haft problem i många år och jag bodde hemma när allt startade. jag gick på mellanstadiet, tror jag var runt 11 år när jag började skriva matdagbok och hålla koll. så jag tror ja.. även om de låtsas att inte se.

att må dåligt i min familj är lite tabu eftersom jag tror att mina föräldrar tar åt sig eftersom många psykiska sjukdomar har med uppväxt och gener att göra. när jag vart diagnostiserad med bipolär sjukdom så var de väldigt snabba med att spekulera från vems sida jag skall ha fått sjukdomen.

jag har inte berättat att jag blivit diagnostiserad med bulimi.


källa: 999reasonswhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0