folk som pratar

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-14 klockan 21:51:22.

idag har varit en helt okej dag, kanske inte i matväg men i övrigt.

har varit på en nästan två timmar lång promenad med min syster och en vän.

innan det har jag stor städat, tagit ett långt bad och lagat mat.

dagens intag:
frukost: 1 dl miniyoghurt (0,5%) med 1 dl fiber havrefras med jordgubbar och en polarkaka med mager hushållsost och 8 bitar smörgåsgurka, 1 glas apelsinjuice och 1 koppkaffe
lunch: 2 knäckebröd med tacofärskost och 5 skivor smörgåsgurka vardera
middag: 2 laxfilé med fisksås, halva tallriken med sallad (avokado, gurka, tomat, sallad, rödlök och morot) samt potatiskroketter ca. 1,5 dl och cola zero som dryck.


nu är jag på väg hem för att se om min man är vaken och vill se film men då han måste upp typ 5 imorgon för jobb så är risken minimal.

har någon något filmtips? vad har ni gjort idag? puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0