fronda - underbar

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-08 klockan 13:16:37.
idag är början på mitt nya liv, låter klyschigt jag vet men jag behöver starta nu. jag ska försöka bli mer hälsosam, allt för att kunna sluta hetsäta och spy. trött på att spy, trött på att hetsa. planen är att äta tre gånger om dagen. frukost, lunch, middag.. har fungerat helt okej, visst det har blivit några hets-omgångar men inte ens i närheten av hur det var innan. i februari kommer jag nog antagligen börja gå till capio en dag i veckan för terapi och att lära mig hantera min ätstörning.. ärligt så låter det sjukt fjantigt att säga ätstörning och när min psykolog påpekar att jag har en ätstörning så blir jag lika förvånad varje gång. capio har flyttat sin verksamhet, eller de flyttar nästa vecka, så det betyder att det kommer ligga ca. 10 minuter från mitt hem och även ca. 10 minuter från mitt arbete. det betyder att jag inte kommer ha lika mycket ångest över att jag missar så pass mycket jobb. kanske ska be om att få någon form av sjukskrivning under den tiden det är tänkt att jag ska vara där? vad tycker ni. aja, måste fixa lite, senast 14.00 ska jag vara på väg till gymmet.. har saknat er!

Kommentarer
Postat av: Always Thin

Har du några bra träningstips? Typ olika övningar osv :D

Tack för svar :D

2012-01-08 @ 14:34:22
URL: http://alwaysthin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar verkligen din blogg! Den ger mig insperation på något sätt :)

Kram

2012-01-08 @ 15:09:30
URL: http://skinnyness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0