hoffmaestro feat. sverige - your ways

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-14 klockan 13:24:55.
hej vackra människor, förlåt för att jag varit borta den senaste tiden. dålig sömn och
ångest har fått mig att hålla mig för mig själv. idag hatar jag att vara bipolär, är nog just nu i något
mixed state just nu. känner mig otroligt hype men ändå en sådan förbannad ångest.

har ingen medicin som kan hjälpa i akuta situationen förutom oxascand men det hjälper inte så mycket
i maniska perioder eftersom min hjärna inte alltid vill ta emot lugnande hjälp.


tänkte svara på en fråga jag fått ang. att träna insida lår:


jag är inte så värst duktig på övningar utan när jag tränar benen så löper jag och cyklar, sen kör jag ben-maskinerna på gymmet. för att träna insida lår kär jag denna maskin:


och jag kör den i set om 20x5 med 15 kg motstånd.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Har tänkt på att sätta lösen på den.. Men va får se!

2012-01-14 @ 15:21:51
URL: http://skinnyness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Den där nike appen ger den en bra massa träningar då? :D

AA vi får se ska fan i mig tänka på att sätta lösen :)

2012-01-15 @ 09:37:11
URL: http://skinnyness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0