jumper - tapetklister

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-20 klockan 16:39:32.

hatar all mat på mitt jobb och man får inte säga nej. försöker verkligen, spelar dum och sitter kvar vid mitt skrivbord men nej. 333 kcal hittills.

frukost
en kiwi - 56 kcal
en kopp tea

lunch
ett pitabröd - 77
ca. 2 dl bruna bönor, med tomat och rödlök i (fool, arabiskttjafs) - 200 kcal

övrigt
kaffe, kaffe, kaffe

måste dricka vatten sen.

inatt var det smårörigt, oroligheter och missförstånd. hoppas det har ordnat upp sig.

tränade även inatt i 10 minuter med en ny app som jag fick som tips av en av er fantastiska människor! fokus på mage.

hitta med olika områden, man får välja tid på 2,5 min, 5 min och 10 min. kör man alla på 10 min per grej blir det en timme! bra nu när mitt fingeravtryck på gymmet inte funkar och jag inte haft möjlighet att gå dit och åtgärdat detta.

nu ska jag hem och pussa på min man samt bada kisse nr. 2. han är dock inte lika klen som min flicka.


Kommentarer
Postat av: (Eve)

Vad är det för app?

2012-02-03 @ 18:44:00
URL: http://livetsomeve.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0